Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej treści
Zamówione przed 22:00, wysłane dzisiaj!*
Dostawa bezpłatna od 155 zł

Gwarancje & naprawy

  • Mam reklamację dotyczącą produktu. Co teraz?

    Jeśli masz reklamację dotyczącą produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc i wspólnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

  • Jakie są warunki gwarancji?

    Aby uzyskać informacje na temat naszych warunków gwarancji, najlepiej skontaktować się z działem obsługi klienta. Mogą dokładnie poinformować, jakie warunki obowiązują w przypadku twojego zakupu.

  • Kto naprawi mój produkt?
    Naprawą twojego produktu zajmują się nasi zaufani dostawcy. Posiadają oni wiedzę i odpowiednie części, aby przywrócić twojemu zakupowi doskonały stan.
  • Jak zgłosić naprawę?
    Zgłoszenie naprawy jest proste. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a oni ocenią twoje zgłoszenie naprawy. Z przyjemnością pomogą ci w kolejnych krokach procesu.

Czy twoje pytanie pozostało bez odpowiedzi?

Z przyjemnością Ci pomożemy. Czy masz numer zamówienia? W takim razie miej go pod ręką.

Od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:30 i w soboty od 10:00 do 16:00.
Staramy się odpowiadać w ciągu 5 godzin.