
Gwarancje & naprawy
-
Mam reklamację dotyczącą produktu. Co teraz?
Jeśli masz reklamację dotyczącą produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc i wspólnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
-
Jakie są warunki gwarancji?
Aby uzyskać informacje na temat naszych warunków gwarancji, najlepiej skontaktować się z działem obsługi klienta. Mogą dokładnie poinformować, jakie warunki obowiązują w przypadku twojego zakupu.
-
Kto naprawi mój produkt?
Naprawą twojego produktu zajmują się nasi zaufani dostawcy. Posiadają oni wiedzę i odpowiednie części, aby przywrócić twojemu zakupowi doskonały stan. -
Jak zgłosić naprawę?
Zgłoszenie naprawy jest proste. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a oni ocenią twoje zgłoszenie naprawy. Z przyjemnością pomogą ci w kolejnych krokach procesu.
Czy twoje pytanie pozostało bez odpowiedzi?
Z przyjemnością Ci pomożemy. Czy masz numer zamówienia? W takim razie miej go pod ręką.
Od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:30 i w soboty od 10:00 do 16:00.
Staramy się odpowiadać w ciągu 5 godzin.