Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej treści
Zamówione przed 22:00, wysłane dzisiaj!*
Dostawa bezpłatna od 215 zł
💌 Chcesz być na bieżąco z naszymi promocjami? Zapisz się do naszego newslettera!

Program lojalnościowy

  • Czym jest The Salontotal Club?

    The Salontotal Club to program lojalnościowy Salontotal. Ciekawi Cię, na czym dokładnie polega? Odwiedź naszą stronę programu lojalnościowego – przeczytasz tam wszystko o warunkach, zasadach zbierania punktów oraz poznasz korzyści płynące z uczestnictwa. Dołącz do Salontotal Club i zacznij zbierać punkty już dziś!

  • Kiedy otrzymam moje punkty?

    Twoje punkty są automatycznie dodawane do salda punktów, gdy tylko zamówienie zostanie zrealizowane, a punkty zostaną aktywowane. Punkty są rezerwowane na 30 dni przed ich wykorzystaniem. W ten sposób dbamy o uczciwość i przejrzystość.

  • Gdzie mogę sprawdzić saldo punktów?

    Zaloguj się na swoje konto i przejdź do obszaru konta. Tutaj możesz zobaczyć dokładnie, ile punktów udało Ci się zaoszczędzić i jaka jest ich łączna liczba. Możesz również sprawdzić saldo punktów, gdy chcesz wymienić punkty na kupon. Po dokonaniu zakupu punkty są najpierw rezerwowane na 30 dni. Następnie są aktywowane i można z nich korzystać. Punkty są następnie dodawane do paska postępu w środowisku konta.

  • Jak działa voucher?

    Punkty można łatwo wymienić na voucher. Przegląd wszystkich dostępnych kuponów można znaleźć w środowisku konta w sekcji "Kupony". Dzięki voucherowi otrzymasz zniżkę na następne zamówienie, wybierzesz darmowy produkt lub inną korzyść, taką jak bezpłatna wysyłka. Kupon można zrealizować po osiągnięciu wymaganej liczby punktów. Przy jednym zamówieniu można wykorzystać jeden kupon.

  • Czy mogę połączyć punkty z kodem rabatowym?

    Tak, punkty można wykorzystać w połączeniu z kodem rabatowym. Czy istnieje wiele ofert rabatowych na jeden produkt? Wtedy najwyższa zniżka ma zastosowanie w połączeniu z kuponem.

  • Co stanie się z moimi punktami, jeśli anuluję lub zwrócę zamówienie?

    W przypadku (częściowego) anulowania lub zwrotu zamówienia odpowiednie punkty zostaną ponownie odjęte od salda punktów. Jeśli podczas składania zamówienia wykorzystano punkty lojalnościowe na zniżkę (np. za pomocą vouchera), nie zostaną one zwrócone w przypadku anulowania lub zwrotu. Punkty lojalnościowe są nagrodą za lojalność i nie mają wartości pieniężnej. Nie można ich wymienić na gotówkę i są przyznawane oraz rozliczane wyłącznie przy pomyślnie zrealizowanych zamówieniach.

  • Zapomniałem się zalogować podczas składania zamówienia, czy nadal otrzymam punkty?

    Nie, niestety nie możemy później przyznać punktów za zamówienia złożone bez logowania. Punkty są przyznawane automatycznie tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany na swoje konto Salontotal w momencie składania zamówienia. Dlatego zawsze upewnij się, że zalogowałeś się przed złożeniem zamówienia, aby uniknąć utraty punktów.

  • Czy mogę przekazać moje punkty komuś innemu?

    Nie, punkty są osobiste i powiązane z Twoim kontem. Nie można ich przenieść na inne konto.

  • Kiedy recenzja zostaje zatwierdzona do przyznania punktów?

    Recenzja zostaje zatwierdzona, gdy zawiera co najmniej 150 znaków i zawiera wartościowe informacje o produkcie lub Twoich doświadczeniach. Unikaj samych gwiazdek lub krótkich zdań – zachęcamy do szczerej i treściwej opinii. Dzięki temu pomagasz innym i zdobywasz punkty dla the Salontotal Club!

  • Czy zachowam punkty lojalnościowe, jeśli anuluję lub zwrócę zamówienie?

    Jeśli podczas składania zamówienia wykorzystano punkty lojalnościowe na zniżkę (np. za pomocą vouchera), nie zostaną one zwrócone w przypadku anulowania lub zwrotu. Punkty lojalnościowe są nagrodą za lojalność i nie mają wartości pieniężnej. Nie można ich wymienić na gotówkę i są przyznawane oraz rozliczane wyłącznie przy pomyślnie zrealizowanych zamówieniach.

Czy twoje pytanie pozostało bez odpowiedzi?

Z przyjemnością Ci pomożemy. Czy masz numer zamówienia? W takim razie miej go pod ręką.

Od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:30 i w soboty od 10:00 do 16:00.
Staramy się odpowiadać w ciągu 5 godzin.