Zamawianie
-
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Niestety nie można zmienić zamówienia po jego złożeniu. Rozumiemy, że czasem chcesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu, ale nasz system jest tak skonstruowany, aby wszystko przebiegało sprawnie i efektywnie. Dlatego nie możemy dokonać żadnych zmian po potwierdzeniu zamówienia.
Chcesz coś innego? Żaden problem! Najlepszym rozwiązaniem jest anulowanie bieżącego zamówienia przez dział obsługi klienta i złożenie nowego zamówienia z pożądanymi zmianami. Potrzebujesz pomocy przy anulowaniu lub ponownym zamawianiu? Nasza obsługa klienta jest do twojej dyspozycji! Chętnie pomożemy na każdym etapie, abyś mógł szybko i łatwo złożyć właściwe zamówienie. -
Jak śledzić swoje zamówienie?
Cieszymy się, że złożyłeś u nas zamówienie! Rozumiemy, że chcesz wiedzieć, gdzie znajduje się twoja paczka. Dlatego ułatwiliśmy śledzenie twojego zamówienia.
Oto jak możesz śledzić swoje zamówienie:
- E-mail z linkiem do śledzenia: Gdy tylko wyślemy twoje zamówienie, otrzymasz od nas e-mail. Znajdziesz w nim link do śledzenia, dzięki któremu możesz dokładnie zobaczyć, gdzie znajduje się twoja paczka.
- Sprawdź swoje konto: Zaloguj się na swoje konto Salontotal. W przeglądzie konta znajdziesz również link do śledzenia. Dzięki temu możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia.
Masz problemy ze śledzeniem zamówienia lub link do śledzenia nie działa? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Chętnie pomożemy ci upewnić się, że twoje zamówienie dotrze bezpiecznie i na czas. - E-mail z linkiem do śledzenia: Gdy tylko wyślemy twoje zamówienie, otrzymasz od nas e-mail. Znajdziesz w nim link do śledzenia, dzięki któremu możesz dokładnie zobaczyć, gdzie znajduje się twoja paczka.
-
Jaki jest status mojego zamówienia?
Status Twojego zamówienia jest bezpośrednio widoczny na Twoim osobistym koncie na Salontotal. Tutaj możesz na pierwszy rzut oka zobaczyć, na jakim etapie procesu dostawy znajduje się Twoje zamówienie, czy jest w trakcie realizacji, w drodze do wysyłki, czy prawie w domu.
Rozumiemy jednak, że czasami możesz potrzebować bardziej szczegółowych informacji lub mieć konkretne pytania dotyczące statusu Twojego zamówienia. W takim przypadku nasi pracownicy obsługi klienta są gotowi do pomocy. Nie wahaj się skontaktować z nami przez telefon, e-mail lub czat, a my dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości. -
Jak mogę zmienić adres dostawy?
Aby zmienić adres po złożeniu zamówienia, konieczny jest kontakt z obsługą klienta. Pamiętaj, że zmiany adresu dostawy są możliwe tylko dla zamówień, które jeszcze nie zostały wysłane. Po wysyłce zamówienia adresu dostawy nie można już zmienić.
Wskazówka: Przeprowadziłeś się? Nie zapomnij zaktualizować adresu w swoim koncie na przyszłe zamówienia. -
Jak szybko zostanie dostarczone moje zamówienie?
Czas dostawy zamówienia zależy od różnych czynników, w tym dostępności produktu. Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt jest dostępny w magazynie, obowiązuje nasza obietnica wysyłki: zamówienia złożone do godziny 22:00 są wysyłane tego samego dnia. Oznacza to, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu około 2-3 dni.
Może się jednak zdarzyć, że produkt nie jest od razu dostępny, w takim przypadku czas dostawy może się nieco wydłużyć. Zawsze jednak staramy się jak najlepiej informować Cię o przewidywanej dacie dostawy. Przy kasie i na swoim koncie znajdziesz szacowaną datę dostawy zamówienia.
Jeśli masz pytania dotyczące czasu dostawy zamówienia lub jeśli masz specjalne życzenia dotyczące dostawy, nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta. Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, aby pomóc i upewnić się, że Twoje zamówienie przebiega jak najsprawniej.
-
Jak anulować zamówienie?
Chcesz anulować swoje zamówienie? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Chętnie pomożemy ci przez telefon, e-mail lub czat. Nasi pracownicy są gotowi, aby szybko i sprawnie zrealizować twoją anulację. -
Gdzie mogę dostarczyć produkty?
Możesz zamówić dostawę gdziekolwiek chcesz. Niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w biurze, czy gdziekolwiek indziej, zapewniamy, że twoje produkty dotrą do wybranej lokalizacji. -
Co oznacza „nieznany czas dostawy”?
Jeśli widzisz ten komunikat, niestety nie wiemy dokładnie, kiedy produkt będzie dostępny. Jest to często spowodowane przez naszego dostawcę. Rozumiemy, że może to być irytujące, ale ciężko pracujemy, aby jak najszybciej dostarczyć pożądany produkt. Śledź stronę produktu, aby uzyskać aktualizacje. -
Co zrobić w przypadku niekompletnego zamówienia?
Nie otrzymałeś wszystkich produktów, które zamówiłeś? Bez obaw, chętnie ci pomożemy! Postępuj zgodnie z tymi prostymi krokami:
- Zrób wyraźne zdjęcie otrzymanej paczki i produktów.
- Znajdź potwierdzenie zamówienia i numer zamówienia i miej je pod ręką.
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Nasi pracownicy są gotowi szybko i skutecznie rozwiązać twój problem. Poproszą cię o udostępnienie zrobionych zdjęć, więc miej je pod ręką. Rozumiemy, że niekompletne zamówienie może być rozczarowujące. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby to jak najszybciej naprawić. Dzięki twojej pomocy możemy zidentyfikować brakujące produkty i upewnić się, że otrzymasz to, za co zapłaciłeś.